KHARKIV EDU TALK 2021
як створити якісний освітній продукт: від «‎А» до «Я»
11.11.2021
9 спікерів
безоплатно
online
ПРОГРАМА
12:00 – 12:40
12:00 – 12:40
Михайло Свердлов
CBDO Skypro

Ринок освіти. Тренди. Як створити потрібний освітній продукт

Як змінюється ринок освіти та як змінюємося ми

Які виклики на ринку існують зараз для нових освітніх компаній

Сегментація ринку: навчання дітей, дорослих, студентів, корпорацій

Як створювати цінність для студентів та рентабельні освітні продукти на прикладі кейсів університету Skypro

12:50 – 13:30
12:50 – 13:30
Євгенія Ращупкіна
Керівниця школи методистів у Skillbox, засновниця проєкту LXDhero.com та автор телеграм-каналу LX notes Освіта як продукт
Facebook Telegram-канал

Сучасні підходи в освіті

4 концепції розробки навчання та 2 принципові підходи

Чим відрізняється створення програми навчання та проєктування освітнього досвіду

13:40 – 14:20
13:40 – 14:20
Андрій Шевчук
Founder Shevchuk.Buro, лектор КАМА
Facebook Instagram

Як робити презентації, які будуть давати результат?

Основні правила хороших презентацій у 2021

Приклади структури впевненої презентації

Розбір основних помилок

14:30 – 15:10
14:30 – 15:10
Олександр Стручаєв
Магістр психології, консультант EdTech-стартапів з педагогічного дизайну, LXD-дизайнер (Learning Experience Design)
Instagram

Якісна методологія: як створювати результативне навчання з кейсами та щасливими й вдячними студентами

Чому людям більше не потрібна інформація, а потрібна трансформація

Як продавати їм те, що вони хочуть, та давати їм те, що потрібно

Розповісти може будь-хто, надихнути тільки найкращий

15:20 – 16:00
15:20 – 16:00
Віталій Співачук
Співзасновник Zenedu, ex-продюсер навчальних серіалів Міністерства
Instagram Zenedu

Месенджер-навчання. Як запустити та провести крутий освітній продукт в Telegram

Чому тисячі онлайн-шкіл вже використовують месенджери для навчання і це частина нової реальності

Які існують види запусків у месенджерах

Який контент і як подати, щоб люди дивилися та робили

Як і коли використовувати механіки, що залучають: від серіальності та трейлерів до колекціонування та персоналізації

Розбір кейсів: від Марафону бажань Олени Блиновської з 200 000 відгуків до Передзапуску з конверсією ~20% на купівлю курсу за $1500

Як реалізувати задумане технічно

16:10 – 16:50
16:10 – 16:50
Альона Платонова
Продуктолог Genius Marketing, методолог блогерів-мільйонників
Instagram

Як упакувати готовий продукт і презентувати його світу?

Як створити конверсійний лендинг для курсу, який генеруватиме заявки?

Які є типи аудиторій та як їх прогрівати?

Яку оптимальну воронку вибрати для онлайн-курсу? Плюси та мінуси кожної

Як довести лідів до відділу продажів

17:00 – 17:40
17:00 – 17:40
Олена Павлюк
Керівниця простору Lviv Open Lab

Трансформація освіти: роль співпраці бізнесу та громади

Як в результаті співпраці бізнесу, громадського сектору, муніципалітету, освітнього та наукового середовища творяться нові продукти та можливості для розвитку формальної та неформальної освіти

17:50 – 18:50
17:50 – 18:50
Ілля Рейніш
Комерційний директор Laba
Facebook Instagram Laba

Як продавати швидко та багато

Перші кроки для побудови відділу продажів, моделей продажів в інфобізнесі

Як продавати дорожче за інших

19:00 – 19:40
19:00 – 19:40
Сергій Хорунжий
Owner та CEO освітньої компанії Atom, інвестор, підприємець
Facebook Atom

Економіка освітнього проєкту

Що таке прибутковий освітній проєкт

Як виглядає облік фінансів, аналітика та unit-економіка в EdTech

Які фінансові показники важливі та як їх рахувати

Як рахувати окупність трафіку та LTV клієнтів

Коли діставати прибуток і робити це постійно